Recensie: Nooit Verliefd – Abbi Glines

nooitverliefTitel: Nooit Verliefd (deel 2 van De Verboden Vrucht)
Originele titel: Never Too Far
Auteur: Abbi Glines
Genre: erotiek, roman, romantiek
ISBN: 9789045204789

Nooit Verliefd is het tweede deel in De Verboden Vrucht-serie. Een geweldige serie boeken die een zeer goede sfeer weten te leveren. Het zijn erotische boeken met inhoud, het gaat niet over een ding. Het weet me echt te boeien.

Rush hield een geheim voor haar verborgen dat haar hele wereld verwoestte, haar hele leven was één grote leugen. Blaire bleef desondanks van hem houden en wist dat ze hem nooit zou kunnen vergeten. Nu is ze weer thuis en moet ze opnieuw beginnen, doorgaan met haar leven… totdat er iets gebeurt wat haar leven opnieuw op zijn kop zet. Wat zou je doen als de persoon die je eigenlijk niet meer kan vertrouwen degene is bij wie je gedwongen wordt steun te zoeken? Je liegt, verstopt je, ontwijkt en bidt dat je zonden nooit geopenbaard zullen worden.

Nooit verliefd is het zinderende tweede deel in de populaire Verboden vrucht-serie van de Amerikaanse bestsellerauteur Abbi Glines. Blaire en Rush stoten elkaar af als twee magnetische polen, maar de aantrekkingskracht tussen hen is tegelijkertijd onweerstaanbaar. Ze kunnen niet zonder elkaar, maar of ze ooit samen zullen eindigen…?

Na het einde van het eerste deel ‘Bijna Verliefd’ moest ik gewoon weten hoe dit boek verder zou gaan. Ik was daarom zeer benieuwd hoe het avontuur van Rush en Blair verder zou gaan. In het tweede deel houdt het ongeveer dezelfde sfeer aan als in het voorgaande deel wat erg makkelijk wegleest. Korte hoofdstukken zorgen voor structuur en een makkelijk leestempo. Maar ook de simpele zinnen zorgen ervoor dat je dit boek in no-time uit hebt. Je hoeft ook niet echt na te denken als je alles zo leest, want het spreekt allemaal voor zich. Zelfs niet momenten dat je denkt ‘Huh, waarom?’ Op zich vind ik dit ook wel jammer aangezien dit soms wel een leuk effect geeft. Ik vond Blair het leukst te lezen, Rush kwam af en toe een beetje ongeloofwaardig over op de een of andere manier. Het is een leuk boek, geen hoogstandje, maar prima leesvoer. Vooral als je eens iets luchtigers wilt waar niet téveel inhoud in zit waar je over na moet gaan denken.