Recensie: Het Vierde Enige Echte Kleurboek voor Volwassenen

kleurboekvierTitel: Het Vierde Enige Echte Kleurboek voor Volwassenen
Originele titel: Het Vierde Enige Echte Kleurboek voor Volwassenen
Uitgever: BBNC
Genre: kleurboek
ISBN:9789045317687

En dit is alweer nummer vier in de Enige Echte Kleurboeken voor Volwassenen-serie. Leuk en ontspannend om te doen en een hype die tot op de dag van vandaag nog steeds aanhoudt. Toch knapt voor iets zo simpel als kleuren. Die vierde boek is dan ook weer heel leuk om te doen. Veel variatie en fantasie.

Niemand had het gigantische succes van de kleurboeken kunnen voorspellen, maar het einde is nog lang niet in zicht! Als opvolger van Het enige echte kleurboek voor volwassen deel 1 t/m 3, is nu eindelijk deel 4 verkrijgbaar. 140 nieuwe kleurplaten – allemaal weer even mooi als uitdagend. Kleuren is een vorm van creatief bezig zijn en een vorm van ontspanning, iets wat we allemaal kunnen gebruiken in de hectiek van deze tijd. Ga even lekker een uurtje zitten en breng jezelf tot rust met Het vierde enige echte kleurboek voor volwassenen.
Onze Kleurboeken voor volwassenen krijgen uitgebreide media-aandacht, o.a. bij Life4You, in De Telegraaf, in de Belgische krant en zender Het Laatste Nieuws en op talloze crea- en lifestyleblogs. Niemand kan er nog omheen: heel Nederland en Belgie krijgen kleur met de kleurboeken van BBNC!

Kleuren voor volwassenen, je kan er gewoon niet meer omheen. Je ziet het overal en het is immens populair. Boekwinkels krijgen het ontzettend druk met mensen die het kleuren ontdekken en proberen een keuze te maken uit het gevarieerde aanbod. Want welke is nou leuk? Daarom staan er op teatimebooks.nl veel recensies van kleurboeken, gewoon om te kijken welke nou leuk is. Want wie wil dat nou niet weten. En zo ben ik dus nu ook beland bij Het Vierde Enige Echte Kleurboek voor Volwassenen. Een boek vol met mooie platen die je naar eigen fantasie kunt inkleuren. Het papier is weer precies hetzelfde als bij de andere boeken, lekker dik en glad en het belangrijkste – het drukt niet door.

IMG_20150220_133242IMG_20150220_133012IMG_20150220_133000IMG_20150220_132916IMG_20150220_113827