Recensie: Het Tweede Enige Echte Kleurboek voor Volwassenen op Reis

hettweedeenigeechtekleurboekvoorvolwassenenopreisTitel: Het Tweede Enige Echte Kleurboek voor Volwassenen op Reis
Originele titel: Het Tweede Enige Echte Kleurboek voor Volwassenen op Reis
Uitgever: BBNC Uitgevers
Genre: kleurboek
ISBN: 9789045317700

Over ‘Het Enige Echte Kleurboek voor Volwassenen op Reis’ was ik erg te spreken, vooral door de handige ringband die dit boekje heeft. Hij is lekker handzaam en ik prefereer deze versie eigenlijk boven de normale kleurboeken voor volwassenen.

Het enige echte kleurboek voor volwassenen op reis was een megasucces: vanwege het kleinere formaat en de ringband is het boek perfect voor onderweg! Nu komt er dan eindelijk een deel 2: 64 gloednieuwe vrolijke kleurplaten om je op uit te leven in de trein, in de auto, in het vliegtuig, op het strand of op het terras! Stop dit boek en een setje kleurpotloden in je tas en je kunt altijd en overal aan het kleuren slaan.

Ideaal dat er dus een ringband in zit, dit is makkelijk om hem handzaam te gebruiken, overal. Dus ook onderweg. Ik ben wel eens mensen tegen gekomen in een restaurant die dit gewoon lekker zaten te doen onder het eten of een drankje. Dus als je wilt beginnen met kleuren is deze versie zeer goed aan te raden. Ook leuke platen zijn hierin te vinden. Dus je kan je uren vermaken! Onnodig, maar wel netjes is het hoesje dat om de boekjes heen zit. Deze smijt ik dan ook gelijk ergens op een plank neer en zie ik niet meer terug. Maar als je onderweg bent, is het wel ideaal. Want dan hoef je niet bang te zijn dat spullen beschadigen in je tas door de ringband. En je boekje wordt zelf natuurlijk ook wat beschermd. Echt een topper dit boekje! Zie hieronder wat impressie foto’s.

IMG_20150403_164106 IMG_20150403_164126