Recensie: Getemd – Emma Chase

2015
Genre:
erotiek, romantiek, roman
ISBN:
9789045207209

Dit is alweer het derde boek dat ik lees van Emma Chase en ik moet zeggen dat ze erg leuk zijn en ik elke keer weer van kan genieten. Deze boeken zijn namelijk niet té Fifty Shades-achtig.

In dit derde en onvergetelijke boek van New York Times-bestsellerauteur Emma Chase wil Matthew Fisher, de beste vriend van Drew Evans uit Gebonden en Gewillig, settelen. Daarvoor zal hij eerst de wantrouwende en uitermate levenslustige Dee Dee Warren moeten overtuigen.

En eindelijk, na maanden wachten lag het derde deel van Emma Chase haar spannende serie boeken in de brievenbus. Ze kan geweldig schrijven en ik ben benieuwd wat er allemaal zal gebeuren. In dit derde deel volg je de avonturen vanuit het oog van Dee en Matthew. Dat zijn dus weer de beste vrienden van Kate en Drew. Het heeft dus een soort andere kant van Gebonden. Dit staat er ook een soort van los van dus. En dan zie je het weer eens uit een andere hoek. En de andere kant hiervan is dus ook de keuze om van vrouw naar man te schakelen qua perspectief, iets nieuws maar ook iets succesvols. Want Chase is echt kampioen om te schrijven alsof ze man is, heel apart maar het is geweldig.

Het beste aan deze boeken is, is dat ze niet standaard zijn aan andere erotische boeken of teveel vergelijkbaar zijn met andere boeken uit dat genre. Het is gewoon leuk om te lezen en heeft ook echt een verhaal. En wat ook heel leuk is, is dat het een erotische roman is met humor. En dat is een erg sterk punt. Dit boek heeft gewoon alles wat een vrouw nodig heeft in een boek. En nu wachten op deel 4!